miercuri, 23 februarie 2011

Jurnalul lui Baby


Nu le am cu scrisul deloc, sint total antitalent la a-mi expune gindurile, insa Baby creste si n-as vrea ca amintirile lui sa nu ramina undeva stocate. Uit de la o zi la alta cum am parcurs acesti 3 ani, 3 ani si ceva de cind mica minune si-a facut loc in viata nostra.

Vreau sa fie un loc in care sa-i scriu daca nu zilnic, macar din cind in cind cit il iubesc si ce prostioare facem impreuna.

Sa facem cunostiinta, pentru inceput. Numele meu este Gabriel, insa ma recomand Baby. Acum am 3 ani fara 2 luni si sint minunea pretioasa a familiei.
De cind m-am nascut intreaga viata a parintilor mei s-a schimbat, iar centrul universului lor am devenit eu.
Zilnic avem cite ceva de facut, zilnic ne facem viata mai frumoasa si ne dovedim ca viata e asa frumoasa daca vrei s-o vezi asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu