marți, 13 decembrie 2011

Varsat de vant

 Sint deja 10 zile de cind stam cu teama ca apar bubitele neinvitate ale varsatului.
 Deja parte din colegii de gradi ai lui Gabi au revenit, iar ultimul imbolnavit are deja cca 10 zile. Au ramas 5-6 curajosi din grupa de 25 care au scapat de boala, sau cel putin pina acum. Sa mai spun ca frica e de 2 ori mai mare, pentru ca ma astept sa facem impreuna, sa stam amindoi acasa 2 saptamini?

 Cu fiecare zi care trece respir usurata.
 Cred ca atit eu, cit si cei din jurul meu. Desi am citit si intrebat, cum ca in perioada de incubatie, boala nu este contagioasa, ci numai dupa aparitia bubelor.

5 comentarii:

  1. nu vreau sa te dezamagesc, hunii mei au facut boala la 3 luni de la aparitia primului caz la ei in grupa, mai e timp... dar nu e asa de speriat, sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu vreau sa te dezamagesc, dar pana acum nu avea cum sa apara. Din cate stiu eu abia dupa 14 zile de la contact erup bubitele. Adica intre 14 si 21 de zile. Lui Darius, desi a stat nas in nas cu briana tot dupa 14 zile i-au iesit. Si e posibil ca Gabi sa nu fi luat de la primul, ci poate chiar de la ultimul ....
    eu zic sa te inarmezi cu indiferenta ca nu poti numara zilele de-acum inainte inca 20....si inca 20 daca mai apare vreun caz....
    putere si rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu rabdare astept zilele si le numar... groaza mea cea mai mare este sa nu facem amindoi.
    Va dati seama ca am prinde Crcaiunul si Revelionul consemnati la domiciliu? Amindoi?!? Sansele sa faca numai el si eu sa scap sint mici ... Poate totusi scapam...

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita, nu veti face amandoi odata, el a venit in contact cu copiii bolnavi, daca e face el si abia la 14-20 de zile de la prima buba a LUI vei face si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. A mai trecut o saptamina! Se pare ca scapam...

    RăspundețiȘtergere