marți, 24 ianuarie 2012

Prima zapada in Constanta pe 2012

 Parca presimtea, caci de 1-2 saptamani, ma tot batea la cap sa mergem la munte la zapada. Pentru ca am avut diverse motive, unul mai justificat ca altul, am aminat plecarea, desi mi-as fi dorit si eu citeva zile de zapada si distractie intre fulgi.
 Si cum niciodata sa nu spui niciodata, a venit surpriza... a venit zapada la noi. Asa ca ne-am echipat corespunzator si am iesit la bloc, cu vecinii, cu mic cu mare, sa facem un om de zapada. Din neaua putina si inghetata, fara masline... n-am reusit decit o tentativa... insa placuta picilor.
 Insa asa cum e la noi iarna, de pe-o zi pe alta zapada nu mai era, luand locul gheata si noroiul. Dar tot iubesc Constanta... da?

 Insa asteptam cu nerabdare sa ma ninga sau daca nu sa ajungem noi la munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu