luni, 13 februarie 2012

Perle - februarie 2012

 Gabi mereu a iubit pestele, poate pentru ca nu a lipsit din alimentatia lui, sau poate ptr. ca si noi sintem mari consumatori de peste si preparate adiacente. In general, in we este sigur o masa de peste.
 Intr-o seara ne-am dus la Mall, unde din senin, ne trezim cu el ca ne spune ca vrea sa pape. Mergem in zona cu fast food-uri si il intreb ce si-ar dori. Si imi arata, de la distanta, "Acolo, vreau peste" (culmea e ca era intr-adevar un mic restaurant, unde serveau peste, scria fish si era si simbolizat un peste.... unul din aceste lucruri i-au atras atentia). A mers si a comandat singur ce peste voia (somon la gratar cu cartofi). Asa ca am constatat ca nu moare de foame, daca are bani in buzunar se va descurca sa-si ia singur papa. - Deci liber la plimbareli!
 In we, am facut somon la tava, cu piure. Am pus in farfurii si ne-am asezat cu totii la masa, si Baby imi spune:
 - "Este foarte bun, ai facut o masa pe sufletul meu, mami! "
 (sa nu-ti vina sa faci zilnic ceva din peste?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu