joi, 21 aprilie 2011

Bunicuta atomica la volan

Credeam ca am vazut destule la volan.  Am permis de conducere de mai bine de 10 ani, iar de aproape 10 ani conduc zilnic. Insa o intimplare mai simpatica in trafic nici ca am vazut. Veneam pe Ion Ratiu, unde se circula pe o banda dus, una intors, unde mai sint si gropile noastre prietenoase si aveam 40 - max 45 km / h. In fata aveam masini, iar din spate m-a ajuns o masina, care frineaza destul de brusc - de unde deduc ca avea oarece viteza si incepe sa-mi dea fash-uri.
 Nu reactionez, dat fiind faptul ca nu aveam nici unde sa opresc, nici cum sa depasesc si stau cumintica in coloana. Incepe sa claxoneze si ma uit in oglinda, vad pe cineva gesticulind si facindu-mi semn sa merg mai repede (am dedus dupa aceea) sau sa ma dau in dreapta sa treaca (adica o parcare intre copaci sau stalpi).
 Zimbesc neputincios si incetinesc pentru ca ne apropiem de semafor.
 Cind incetinesc vad masina ca urca pe bordura, prin dreapta mea, ia un gropan cit aproape juma` de roata si ma depaseste.
 In dreptul meu incetineste si comenteaza o babuta - cred ca avea peste 65 ani, culmea cu o fetia in masina, fara scaun, fara centuri, care statea in picioare intre scaune.
 In sinea mea imi spun "bine ca mama nu vrea sa conduca" si imi vad de urmarirea semaforului.
 Ajunge in dreptul masinii din fata mea si incepe sa se certe cu soferul, care nu vrea sa intre in intersectie pe rosu - care sa-i faca loc sa coboare de pe bordura.  Moment in care "doamna" deschide geamul, iese jumatate pe geam si ii striga soferului. Am deschis si eu putin geamul sa aud. Si nu mica mi-a fost mirarea cind aud: "va miscati ca o baba la concurs", "de ce aveti masini bune daca nu le folositi" sau "luati-va biciclete".
 L-am vazut pe sofer razand de-a binelea, lucru pe care l-am facut si eu.
 A tinut-o acolo pina a trecut el, eu n-am indraznit si i-am facut loc. Insa am vazut-o apoi pe tomis la biserica cum a trecut pe trecere, cu pietoni la nici 2 metrii de masina.
 Sa te mai intrebi daca era sanatoasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu