vineri, 15 aprilie 2011

Ce poti face intr-o seara ploioasa - amuzant

 Sau mai degraba, ce am facut noi ieri. Pentru ca avem programul tot incarcat, ieri ne-am propus sa facem un tur de cumparaturi, cu cele necesare we-lui care se apropie. Asa ca am mers la Brick in piata, de unde am achizitionat peste / legume. Apoi grabiti hai la Carrefour pentru a-i lua chiloti - a se citi pampersi - lui baby.
 Intentionind sa luam numai atit, nu am luat nici cos si nici vre-o sacosa la noi.
 Dar intre rafturi ... una dupa alta s-a umplut cosul mic, si in plus mai aveam citeva agatate si de mana.... platim si dupa ce bagam intr-o singura sacosa obiectele mici,  iesim dar nu inainte de a lua si ceva de la kfc si ne-am indreptat spre masina.
 Imaginea conteaza: eu cu pampersi, sacosica si Gabi, taica-su cu sacosa, sticle si geci. Dam sa mergem spre masina... cind ... lipsa chei. Se uita Mihai pe geam si le vede tronind mandre in contact.
 Incarcati, o luam spre taxiuri. Asta e... mergem acasa cu altceva decat cu masina noastra dar un sofer de microbuz, intalnit in drum ne tenteaza spunand ca pleaca imediat. Pentru ca stim ca cele dispre carrefour trec pe Aurel Vlaicu spre Campus, ne urcam in el, gabi fiind f incintat.
 Pleaca microbusul si la semafor, se inscrie pe banda de inainte. Ups... se pare ca am gresit....
 Ajunge la Boema, ne gindim noi "lasa ca ocoleste pe aici si o ia spre Dobrogea". Insa opreste motorul si anunta ca va stationa pret de citeva min. Gabi, incepe sa se plictiseasca si sa intrebe de ce nu pleaca si de ce a stins luminile.
 Asa ca ne dam jos si linga fiind taxiuri parcate, ne urcam in unul. L-am vazut pe soferul de microbus uitindu-se dupa noi foarte mirat si curios de hotararea noastra, dar eram prea preocupati de baby si de sacosi ca sa dam importanta altor persoane.
 In taxi ii spunem din obisnuinta in tomis nord, taximetristul raspunde "sintem in tomis nord", "la ciresica", precizam ...asta insemnind cam o statie de autobus. Nu mai comenteaza si ne duce.
 Acolo, schimbam citeva vorbe intre noi si stabilim sa urece doar Mihai sus cu sacosile si sa ia dublura cheilor de la masina, iar noi sa raminem in taxi, dupa ce s-a intors Mihai, ii spunem soferului : "la Carrefour" (probabil stia ca microbuzul din care coborasem mai devreme venise de acolo, ca i-am surprins un suras ... cu bun simt, nu a pus nici o intrebare).
 La Carrefour, incetinseste la prima intrare, noi "nu, nu aici .... mergem la a doua intrare", la a doua intrare in fata, incetineste, noi "la stanga, la a 4-a masina", omul opreste linga masina nostra, noi am coborat din taxi, am scos cheile de la masina noastra, am descuiat masina, si am intrat. Omul uimit s-a uitat lung... si ne-a spus la revedere.

 Pentru cine nu cunoste Constanta, actiunea intregului film, se afla pe maxim 1-2 km patrati, cred. 
Durata lui: cca 1 ora.
Costuri - 10 lei.
 Cine a fot incintat cel mai tare: Gabi.
 Si noi de soferi, si ceilalti de noi.
 A fost o seara placuta si amuzanta, nu?

4 comentarii:

  1. Amuzant!
    Cand n-am idei pt zile ploioase,iti dau un semn sa stii!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos a mai fost si faptul ca atunci cand am urcat singur sus cu toate bagajele sa iau cheile de la masina s-a rupt punga cu ce luasem da la KFC si s-au imprastiat pe jos ... si mai pot adauga ca in timpul plimbarilor prin ploaie eu eram doar in camasa pentru ca geaca o lasasem in masina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, lesin de ras, am vizualizat intreaga scena :)))) Cred ca soferii s-au gandit ca sunteti niste ciudati carora le place sa se plimbe incarcati cu bagaje :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu te amuzi citind... iti dai seama ce-au mai ras soferii? Si noi... ca alta solutie n-aveam.

    RăspundețiȘtergere