marți, 3 mai 2011

33 ani

                                                                Am implinit 33 de ani. varsta rotunda spun eu. Ma simt tare

ciudat, nu ma simt batrina, nici adolescenta nu mai sint, insa ma simt bine...
 Mi-am inceput ziua frumos... frumos, cu baietii cantindu-mi LMA si oferindu-mi cel mai frumos buchet ce poate exista, flori si iubire. Asa l-am simtit eu.

 Cadourile primite au fost de asemenea pe gustul meu, pentru inima mea.
 Ce m-a uns mai tare la suflet? Tortul de ciocolata bun-bun, cosul de picnic pe care mi-l doream de ceva vreme sau biletele la gala Folk om bun dupa care oftam desi era la Bucuresti in cursul saptaminii?

Nu mi-am serbat ziua cu fast, ci numai cu baietii, am avut liniste, bucurie si implinire. Am realizat iar ca putem fi feiciti cu ce avem, ca putem sa nu simtim impliniti si fara mari pretentii.
 M-am simtit iubita, m-am simtit alintata. Am primit multe telefoane, mesaje si mail-uri de la prieteni. Si le multumesc pe aceasta cale - si-au rupt citeva minute pentru a fi linga mine.

Acum astept cu nerabdare sa se indrepte vremea, pentru a putea merge la picnic toti trei sau in grup, ca putem iesi mai frumos la iarba verde cu frumosul meu cos. Din pacate vremea n-a tinut in totalitate cu noi si a cam plouat de atunci. Dar vine ea, vara.

2 comentarii:

  1. Caramida lucitoare, da Doamne sa iasa soare! Pentru picnic evident :)
    La multi Ani!Sa fii sanatoasa si sa ai parte de cat mai multe aniversari ca cea de astazi!
    Pupici de la mamideveve

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru urari. Sa ti se intoarca inzecit.
    Cit despre soare... ne trebuie o caramida mai mare... ca tot ploua. Nu vine primavara iar? Parca ar fi toamna...

    RăspundețiȘtergere