marți, 10 mai 2011

Gala folk om bun 2011 - folk-ul nu moare

Gala Folk Om Bun de la Sala Palatului: Vasile Seicaru, Mircea Baniciu, Zoia Alecu, Mircea Vintila, Victor Socaciu, Daniel Iancu, Cristian Buica, Pavel Stratan, Mircea Bodolan si Catalin Stepa, fiul Tatianei Stepa,  Evandro Rossetti invitat special.

 Am reusit sa ajungem, fugiti de la munci, ca incepea la 19, iar autostrada noastra draga nu e terminata, pe ploaie cu stergatorul cam uzat ... dar am ajuns.

 A fost superb... pe scurt.

 Catalin Stepa a fost o reala surpriza pentru mine, iar melodiile mamei sale au ridicat sala in picioare. mi-a placut si as vrea sa-l revad.
  Zoia Alecu tot fruimoasa e, spontana si placuta de public... si de mine. Iar vocea ei... ajunge la ingeri.
 Pe Daniel Iancu sper sa-l revad in Constanta peste citeva zile cind va avea un spectacol. Stie sa faca spectatorii sa se simta bine.
Vasile Seicaru, Mircea Baniciu, Mircea Vintila, Victor Socaciu, Pavel Stratan ... fara comentarii. Poate un singur lucru... au cintat prea putin. doar 2-3 melodii. sala a cintat alaturi de ei, chiar si eu. m-am incumetat.. afoana afonilor (cred ca cei din jur, sint de compatimit).
 De rau nu vreau sa scriu... nu ca as avea prea multe...
 As vrea sa fie o astfel de gala, macar lunar...

Va dati seama ca nu am luat aparatul foto? Bine ca n-am uitat biletele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu