miercuri, 21 septembrie 2011

Pregatirea de gradinita / operatie fimoza

 Inca din vara asteptam sa inceapa gradinita - "gaganita".
 Am mers sa facem analize si a fost destul de cuminte ptr un copil, a suportat cu stoicism intepatura, iar dupa nu s-a vaitat asa cum face in alte randuri ptr lovituri superficiale chiar.
 Dar ... vine marele dar... noi n-am facut analize numai ptr gradinita, ci si pentru operatia de fimoza. Ma simt prost ca il mint sau ca nu i-am spus adevarul legat de operatie. Stie ca e inca o analiza pe care o mai are de facut. Si asteapta cu nerabdare s-o faca ptr a putea merge la gradi.
 Ne-am sfatuit cu mai multi medici, am pus in balanta ce simteam, cu ce credeam si cu ce ni s-a recomandat si ... e nevoie de operatie, acum, e mai usor si mai bine pentru el. Asta nu inseamna ca nu ma doare sufletul, ca nu am emotii mai mari ca la nastere (acolo n-am apucat sa am ... m-a luat pe nepregatite).  Sintem toti cu emotii pina in gat, avem stomacul strans si stam cu gandul la ziua de maine. O sa treaca, spune lumea... asa e, dar pe puiul nostru il vor opera. Am gasit o clinica privata, asa macar am scapat de spital, dar si asa avem emotii. Se spune ca in citeva zile e refacut... abia astept sa treaca aceste citeva zile.


 Mama sta linga gradi Cambridge. Este entuziasmat, abia asteapta. Zilele trecute trecind cu mama pe linga ea, ii spune: aici o sa vin eu.
Nu l-am bagat prea tare in seama, insa ieri trecind pe linga gradi unde va merge, i-am aratat-o... uite aici e, frumoasa, multi copii... el: nu... acolo, la tuni (la mama)
La care eu... nu mami, aici... nuuuuuu- zice el, eu acolo vreau sa merg si da sa se miorlaie.

Am ras aseara cu totii.... de el. Sa vedem ce-o sa rada el de noi... cind nu va mai fi asa bucuros, ca nu merge la Cambridge.

Un comentariu:

  1. Daca mai aud pe cineva ca e operatie simpla, ca nu doare, ca nici nu simtim... mor!!! A fost o operatie, a avut perioada pre si post operatoare, a avut anestezie, a durut... Puiul meu a fost curajos si a suportat cu stoicism totul, numai ptr. a merge la gradi.
    Pupa mami pui curajos!

    RăspundețiȘtergere