marți, 13 septembrie 2011

Vacanta de vara - Bucuresti - part I

Ne-am intors din vacanta! Acum mi se pare ca parca a trecut prea repede, desi am stat departe de casa 2 saptamini. Deoarece aveam putina treaba in capitala, am inceput sejurul cu 2 zile de plimbareli prin Bucuresti. Nu Bucurestiul ocupat, aglomerat, stresat... ci Bucurestiul capitala, orasul mare, cu cladiri si parcuri frumoase.
 Am facut un tur cu autobuzul descoperit, care pe Baby l-a incintat, insa si pe noi, ne-am plimbat / jucat / alergat prin parcuri.



2 comentarii:

  1. Uite ca nu m-am gandit niciodata la acest aspect al Bucurestiului... Pare frumos asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Parcul cismigiu, Parcul Herastrau... sint parcuri in care ai ce face nu numai o zi intreaga... Am dat si o raita prin mall-ul Cotroceni, care nu ne-a incintat prea tare, patinoarul era inchis, insa locul de joaca, nu... asa ca macar unul din noi a fost multumit.

    RăspundețiȘtergere